Karel IPS420, IP Santral

Karel Yetkili Satıcı & Teknik Servis

 13.799,62 + KDV

100 IP Abone, 30 Sip Dış hat 2 Analog Dış hat (1 Fxo ), 1 Supervisor, 2 Operatör IP Telefon Santralı ve Çağrı Merkezi.

Kategoriler: Etiketler:

Açıklama

İki adet ethernet portu desteği sayesinde ayrı ethernetten SIP trunk hattı sağlayabilen operatörlerle kullanım imkanı sunar
Aynı anda konuşabilen IP abone sayısı : 140 (Ses kayıt aktifken 70)
Kodekler: G.711 A-law/U-law, G.722, G.729A/B, iLBC, GSM, T.38
Entegre ses kayıt sistemi (Ürün üzerinde 20.000 dk ses kayıt ve sesli mesaj kapasitesi mevcuttur)
Ses kayıtların USB diske kayıt imkanı
Entegre robot operatör ve sesli mesaj servisleri
Sesli mesajların ve ses kayıtlarının e-posta ile paylaşımı
Kuyruk yetenekleri
Operatör ve süpervizör arayüzleri
Mini CRM
Gelişmiş raporlama
WebCM ile görüşmeleri raporlama
Karel Mobil uygulaması ile akıllı telefonlardan santral abonesi olarak dahili numara ile görüşebilme
Bilgisayara yüklenen yazılım tabanlı telefon ile internet üzerinden görüntülü iletişim, konferans ve mesajlaşma imkanı
Abonelerin meşguliyet ve durum bilgisini görüntüleme,
Karel ve farklı marka IP telefonlar için oto-provizyon desteği sayesinde kolay uç birim yönetimi (Desteklenen markalar ve modeller için satış bölümümüzden bilgi alınız.).
IP aboneler ve dış hatlar arasında görüntülü görüşme imkanı
100’ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği
Özel telefon setleri ve standart telefonlarla uyumlu kullanım
Web arayüzü üzerinden telekonferans yönetimi
Çoklu dil desteği (IVR üzerinde Türkçe, İngilizce, Almanca, Çince, Fransızca, Rusça, İspanyolca, İtalyanca entegre dil desteği)
Güvenlik duvarı
Internet üzerinden otomatik güncellenme

Gelişmiş İletişim Özellikleri

Gelen çağrıların kuyrukta bekletilebilmesi ve sıra numarasının okunması
Mini CRM’ de kayıtlı kişi aradığında tüm kullanıcıların telefonlarında ve operatör web arayüz ekranında arayan kişinin bilgilerinin görüntülenmesi
Dış hatta yapılan cevapsız/meşgul çağrılardan geri arama geldiğinde arayan kişiye otomatik olarak yönlendirme
MiniCRM’de tanımlı müşterilere özel yönlendirme dahili numarası tanımlayabilme. Böylece müşteriden gelen çağrı otomatik karşılamaya bağlanmadan direk ilgili dahiliye veya kuyruğa yönlenir.
MiniCRM’e girilen onbinlerce kaydın sistemdeki IP telefonlar tarafından rehber olarak kullanılabilmesi
Abone bazlı rehber grupları oluşturabilme (Her abone için farklı rehber sunulabilir)
Anons sistemi olarak kullanım imkanı (Destekleyen IP telefonların tek tuş üzerinden toplu olarak otomatik açılması ve anons yapılması)
Gelişmiş Şef Sekreter senaryoları

Karel IPS400 ile uzaktan çalışmaIVR Yetenekleri

Çoklu dil desteği
Esnek ve çok seviyeli alt menü seçenekleri
Dış hatlara farklı robot operatörlerin devreye alınabilmesi
Kuyruk desteği
Sırada bekleyen kişiye sıra numarasının okunması
Dış hatta yapılan cevapsız/meşgul çağrılardan geri arama geldiğinde arayan kişiye otomatik olarak yönlendirme
Sesli mesajların e-posta ile paylaşımı
IPS400 IVR Yetenekleri
Güvenlik

SNMP
HTTPS
Entegre gelişmiş firewall sayesinde nat arkası senaryolarında güvenli kolay kullanım
Atak kontrol (Hatalı şifre ve yoğun bağlantı denemelerinde otomatik IP engelleme özelliği)
Teknik Özellikler

Kullanım sıcaklığı: 0-50 derece (derece : *C olarak yazılabilir)
Saklama sıcaklığı: -20 – 65
Güç adaptörü: 12V / 1.3A, 16W max
Ölçüler: 130x130x40 mm
Ağırlık: IPS411 ve IPS420: 530gr / IPS441: 680gr
Garanti: 2 sene (Sistem Pili 1 sene)
SD kart: 128 GB’a kadar